My high school year in the USA

The last few hours....

De laatste uurtjes in Nederland zijn begonnen, de zenuwen beginnen al langzaam te komen. Morgenochtend om kwart over 9 vlieg ik naar New York, daar zijn we drie dagen en dan op zaterdag vlieg ik door, eerst naar Houston dan naar Amarillo waar ik met mn hostmam en haar familie al meteen door naar een theatershow ga. Hello jetlag...

Mn koffers zijn gepakt, alles is gewogen. Precies 23 kilo, handbagage is propvol maar alles ging toch mee. De laatste dagen bestonden uit het visum regelen, de laatste prikken halen, inpakken, kleding wassen, op het visum wachten en afscheid nemen van familie. Het was heel raar om te bedenken dat je dingen deed of ergens was voor de laatste keer in 11 maanden.

Ik ben ondertussen helemaal klaar voor mijn jaar in the states, ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten om het Amerikaanse leventje te leven. Vanavond nog even met zn viertjes uiteten en dan voor de laatste keer in mn eigen bed slapen. Morgenochtend afscheid nemen gaat niet makkelijk worden, maar over 11 maanden zien we elkaar gewoon weer terug!

Nu gaat het echt gebeuren. 117 dagen afgeteld, nu nog maar 1 over. Over minder dan 24 uur ben ik vertrokken naar de andere kant van de oceaan. Bye Nederland, Hello USA. Ik ga jullie missen.

Love,

Floor.

There's no 'good' in goodbye

Reacties

Reacties

Alexa de Jong

Have fun sweetheart!!! ??????

oma J. en opa C.

Nu is het zo ver. Op moment dat je incheckte op Schiphol waren we allebei wakker en leefden we met je mee.
Het was even slikken maar we vinden het stoer van je.
Zijn een beetje jaloers, in onze tijd was dit niet mogelijk. Geniet ervan en hou ons op de hoogte van je wel en wee.
oma Janny en opa Ces

Michaela

Enjoy your stay! ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active