My high school year in the USA

Ticket, FaceTime & Meet-up

Heee!

Ongeveer anderhalve week geleden kreeg ik te horen waar ik volgend jaar mijn jaar in Amerika door ga brengen, ondertussen ben ik al van vanalles op de hoogte! Ik heb al veel contact met Shirlee (mijn hostmom) via facebook en ook ben ik aan het praten met haar kleinzoon Sheldon, hij word senior volgend jaar net als ik waarschijnlijk en gaat naar dezelfde school, dus ik kan al vanalles aan hem vragen!

Afgelopen zondag heb ik voor het eerst gefacetimed met Shirlee, ik werd opeens ontzettend zenuwachtig over het engels praten, maar het was zo ontzettend leuk! Ze is een onwijs lieve vrouw en ze is super blij dat ik kom! Ze wilt alvast cowboylaarzen voor me kopen en mijn kamer een beetje inrichten naar mijn zin.

Ik heb ook al een beetje contact met Zoé uit Duitsland, ze klinkt als een lief meisje, maar ze weet nog niet helemaal of ze het leuk gaat vinden, vandaar dat ze voor 5 maanden gaat!

Afgelopen zondag heb ik afgesproken met een paar andere meiden die dit volgend jaar ook gaan doen (stelletje gekken zijn we), lekker gewinkeld en geluncht in Utrecht, het was een ontzettend gezellig dag met top meiden!!

Ook heb ik afgelopen week een e-mail van travel active gekregen dat mijn ticket geboekt is!!! Mijn vertrek datum staat dus echt vast nu, en ik verwacht iedereen op woensdag 12 augustus rond kwart over 6 's morgens op schiphol om mij uit te zwaaien hahaha, (ZO VROEG), en dan vlieg ik op zaterdag door vanuit New York naar Shirlee in Amarillo.

Ik heb nu al geweldige vragen gekregen van Shirlee haar familie, ik ga ze sowieso bijhouden als ik in Amerika ben, zo vroegen ze mij al: 'Do they have cars here?' en 'Do you know ketchup?' Uhm, ja we hebben auto's en er ligt ook ketchup in onze koelkast......

Ik hoop dat ik iedereen nu een beetje een beeld heb kunnen geven van waar ik volgend jaar terecht kom, ik kan in ieder geval niet meer wachten! Over 2 weken beginnen de examens en dan kan het echte aftellen beginnen!

Love,

Floor

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Reacties

Reacties

clarahuner@live,nl

lieve Floor
geweldig die computer
van alles blijf je op de hoogte
leuk om bij die tweede moeder goed contact te hebben
sterkte met het examen,
lieve groet opa en oma uit Leiden

Mika

Nee wij rijden overal heen in koetsen met paarden hahaha nee maar super leuk Floor! En het was inderdaad heeel erg gezellig zondag

luna

Wij zijn niet het stel gekken, als je begrijpt wat ik bedoel...

cesco.piena@xmsnet.nl

Hoi Floor, Leuk om te horen dat je zo'n enthousiaste hostmom krijgt. Hebben je huis en je school opgezocht op Google maps en gezien welke weg je kunt lopen of fietsen. Dat is zo leuk aan computeren.
Liefs oma Janny en opa Ces

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active