My high school year in the USA

Interview and more...

Hi!!

Nou, EINDELIJK is mijn aanmeldingspakket af hoor, jeetje wat een werk was dat!

Ik ben langs school geweest, formulieren laten invullen door de dokter, foto's gemaakt en verzameld, brieven geschreven en laten schrijven, zelfs een prik gehaald!!! (Wat altijd een drama is bij mij), maar eindelijk heb ik afgelopen woensdag mijn pakket verstuurd naar Travel Active! Zij gaan het nu nakijken en verbeteren waar nodig is, dit kan ook nog wel even duren, als dat gebeurd is, sturen ze mijn pakket op naar de Amerikaanse organisatie Ayusa en ook zij moeten het pakket dan nog goedkeuren....

Gisteren heb ik het interview gedaan, ik ging samen met mijn ouders en broertje vroeg weg naar Arnhem. Ik was best wel zenuwachtig, voor de luistertoets en leestoets, nou dat was toch makkelijk, jeetje zeg, dat had echt iedereen kunnen maken ook al kun je geen eens een zin Engels. Ook had ik het interview wat echt onwijs leuk was, met een meisje die ook een jaar naar Amerika was geweest, maar dan al in 2007-2008. Het was gewoon een ontzettend leuk gesprek en het Engels ging al bijna vanzelf.

Ik hoop dat mijn pakket snel verzonden kan worden naar Amerika en word geaccepteerd, dan word er eindelijk naar een gastgezin gezocht! Ik zit nu ook in een groepsapp met meer meiden en jongens die volgend jaar naar Amerika gaan, een paar daarvan hebben zelfs al een gastgezin (zij waren er veeeleerder bij dan ik!!) Het is onwijs leuk om iedereens verhalen en foto's te zien.

Ik hoop snel meer te horen! De volgende keer dat ik dit schrijf is hopelijk snel, want dat zou betekenen dat ik ben geaccepteerd door Ayusa, maar dat kan nog wel een tijdje duren..

Love,

Floor

Feel the fear and do it anyway

Reacties

Reacties

opa Ces

Hai Floor,
Spannend om te lezen hoe het tot nu toe verloopt.
Wij hopen dat je snel iets zult horen.
Liefs oma janny en opa Ces

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active