My high school year in the USA

New Year!

Hi!

IT'S 2015!!!! Happy New Year! Dit jaar gaat het gebeuren, volgend jaar ga ik Kerst, Oud&Nieuw en alle andere feestdagen meemaken in Amerika.

Het is alweer bijna een maand geleden sinds ik me heb ingeschreven en nog geen spijt!! Ondertussen heb ik mijn inschrijvingspakket binnen gekregen, nou dat is enorm veel werk om dat allemaal in te vullen, foto's, brieven, langs de dokter, docenten die brieven moeten schrijven, ze willen van alles van je weten! Heb je huisdieren? Wat zijn je hobby's? Ben je weleens buiten Nederland geweest?

Ook moet ik 17 januari op interview bij travel active, daar moet ik ook een lees en luistertoets in het Engels doenen als dat is gebeurd, samen met m'n inschrijvingspakket word het opgestuurd naar de Amerikaanse organisatie Ayusa. Die gaat mijn pakket dan bekijken en als zij mij accepteren gaan ze opzoek naar een gastgezin en een high school. Ik kan echt niet meer wachten tot ik meer te horen krijg!!

Love,

Floor

Dream higher than the sky and deeper than the ocean

Reacties

Reacties

Karianne

Hey Floor! Leuk om te lezen :) Ik ga volgend jaar precies het zelfde doen als jij, en er zijn er nog een heleboel anderen. Een aantal meiden en ik (en een jongen) zitten in een app met allemaal high-school studenten van TA die ook volgend jaar naar Amerika gaan. Zou je het misschien leuk vinden om ook bij die groep te komen? Als je dat wel leuk lijkt, wil je dan je nummer naar karianne.greve@gmail.com stuuren? Dan voeggen we je toe!

Groetjes en suc6 met het pakket! (Het valt allemaal wel mee hoor, niet stressen over je toets en intervieuw. Die zijn echt heel makkelijk haha:))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active