My high school year in the USA

Accepted!!!

Hi!

Zoals de titel misschien al verteld heb ik suuuper goed nieuws gekregen vandaag!

Ochtenden zijn altijd drama bij mij, je bed uit, klaarmaken voor school, ALTIJD tijd te kort!! Maar vanmorgen toen ik what's app opende, kon mijn dag al niet meer stuk! Eén van de meiden uit de groepsapp van Amerika stuurde een foto dat een meisje uit onze groep op de site van Ayusa was gekomen, ik lees verder en opeens zie ik iets met 'Floor staat er volgens mij ook op', ik snel de site van Ayusa openen en jawel hoor! Ik sta na het lange wachten op de site van Ayusa!

Maar dat zou dus betekenen dat ik geaccepteerd zou zijn door Ayusa, ik wist dat mijn pakket ondertussen bij de 2e check was, maar nog niet dat mijn pakket naar Amerika verstuurd was...

Evenlater kreeg ik een mailtje van Travel Active binnen dat mijn pakket naar Amerika verstuurd was, dus ik stuurde snel een mail terug dat ik volgens mij al geaccepteerd was!

En uiteindelijk kreeg ik vanmiddag dan een mailtje terug met het verlossende bericht:

Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op! Gefeliciteerd!


Ik ben nu dus eindelijk officieel geaccepteerd voor mijn jaar naar Amerika!!!

Door de Amerikaanse organisatie word nu een gastgezingezocht die bij mij past, maar dat kan nog wel een poosje duren!Zodra ik meer weet laat ik jullie datnatuurlijk zo snel mogelijk weten!

Wil je op de hoogte blijven en heb je je e-mail nog niet ingevuld kan dat rechts onderin, dan krijg je een mailtje wanneer er een nieuwe update is!

Nu nog hopen dat er snel een gastgezin gevonden word. geduld... geduld.... geduld.....

Love,

Floor

if your dreams don't scare you, they aren't big enough

Reacties

Reacties

Maud

Super floor, gefeliciteerd! :)

Nuala

CONGRATS!!!!

Elise

Ben super blij voor je Floor! Super nieuws! ??

oma clara

proficiat met dit blijde nieuws niet naast je schoenen gaan lopen lieve groet oma

oma Janny en opa Ces

Gefeliciteerd Floor, nu gauw bericht over het gastgezin.
Groetjes van
oma Janny en opa Ces

opa Wim

Lieve Floor.
Fantastisch dat je geselecteerd bent om naar Amerika te gaan.
En nu maar afwachten in welk gastgezin je terecht komt.
Veel geduld toegewenst en lieve groeten van opa Wim.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active